Παρασκευή, 11 Ιανουαρίου 2013

Για το κρύο......



 Ο Χειμώνας έπιασε για τα καλά.Το κρύο μας χτύπησε την πόρτα,οι βαθμοί πέσαν κάτω από μηδέν και εγώ κατάλαβα ότι ήρθε πάλι ο καιρός να πιάσω βελόνες κλωστές κουβάρια και βελονάκια.
 Και τι καλά που έκανα δηλαδή,αφού όπως σας έχω πει και άλλη φορά το πλέξιμο και μου αρέσει και με ηρεμεί.Συν τοις άλλοις από όλο αυτό βγαίνει και κάτι χρήσιμο.
 Στην προκειμένη περίπτωση βγήκαν αυτά τα κασκόλ που σε κάποιους χρησίμευσαν και στόλισαν τους λαιμούς τους.


 Βέβαια πριν τελειώσουν πέρασαν και από αυτή τη φάση και μου κράτησαν αρκετές ώρες συντροφιά.
.
 Και φυσικά δε θα έμεναν παραπονεμένα και κρύα και τα πόδια.Έφτιαξα και αυτά εδώ για να τα κρατάνε ζεστά.
 Και οπωσδήποτε δεν θα μείνει το θέμα εδώ.

Μιας και αν πιάσω μια φορά βελόνες και βελονάκι δε σταματάω εύκολα.Ήδη έχουν αρχίσει μερικά ακόμη και περιμένουν υπομονετικά τη σειρά τους.Θα σας δείξω κάποια άλλη φορά.

34 σχόλια:

  1. Μεγάλη παραγωγή βλέπω!!!Μπράβο!!!Τα παντοφλάκια μου αρέσουν πολύ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί είδες? μου αρέσει το πλέξιμο και αν το αρχίσω κολλάω λίγο.Τα παντοφλάκια εμείς εδώ τα λέμε τερλίκια και είναι πολύ χρήσιμα και ζεστά.Φιλιά ,καλό απόγευμα.;-))

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα φιλενάδα μου!
    Αχ!! Θέλω και εγώ να πλέξω! Πάνε πολλά χρόνια να πιάσω στα χέρια μου βελονάκι και βελόνες.
    Πρόσφατα έψαχνα να βρω τις βελόνες να φτιάξω ένα κασκώλ. Ενώ είχα όλα τα νούμερα και όλα τα σχετικά δεν κατάφερα να βρω ίχνος! Μάλλον ήταν στο κουτί που χάθηκε κατά την μετακόμισή μας πριν επτά χρόνια. Πολύ όμορφα τα κασκώλ, αλλά και τα παντοφλάκια!! Ότι πρέπει για αυτές τις κρύες μέρες! Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου! Καλό βράδυ! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ψάξεις να τις βρείς η να αγοράσεις καινούριες,είνα μια πολυ καλή απασχόληση,τουλάχιστον για μένα.Κ αι τώρα που έιμαστε στην καρδιά του Χειμώνα χρησιμεύουν και σε κάτι.Σίγουρα έχει συνέχεια ,δεν τελείωσαν τα κασκόλ ;-)))))Καλό βράδυ και απο μένα και φιλια.

      Διαγραφή
    2. Μμμμ ...με προκαλείς φιλενάδα!! :))

      Διαγραφή
  3. Τί κάνουν αυτά τα χέρια, βρε Νελάκι !!! Και μαγειρεύουν ζηλευτά φαγητά και πλέκουν και γράφουν και φωτογραφίζουν ! Άντε ποιός σε πιάνει τώρα και με τα πλεκτά ! Έκανα μια βόλτα και στις άλλες αναρτήσεις και πάλι με έπιασε λιγούρα !!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, να έχεις κοριτσάκι μου, με Υγεία, Αγάπη και Δημιουργικότητα !!! Σε φιλώ πολύ πολύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά σου εύχομαι Φωτεινούλα μου και να είσαι γερή και κεφάτη πάντα, σε ευχαριστώ για τις καλές σου κουβέντες.Φιλιά πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  4. Τί όμορφα πλεκτά Νέλη μου!!Μού άρεσαν πολύ τά παντοφλάκια σου!!Είδες τί ωραία αίσθηση είναι νά πλέκης!!!Ξεχνιέσαι εντελώς!!Καλή συνέχεια!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ DIMI ΜΟΥ,είδα και το δικό σου πουλόβερ,πανέμορφο ήταν ,ναί είναι πολύ ωραία απασχόληση το πλέξιμο.Ετσι όπως το λες,ξεχνάς τα πάντα και χαλαρώνεις.Καλή εβδομάδα,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  5. Ααααα, μα εσύ είσαι στ' αλήθεια χρυσοχέρα!
    Πολλά μπράβο Νέλλη μου!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Ελενα μου,να είσαι καλά,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  6. Μπράβο βρε Νέλη!... πολύ όμορφα τα πλεκτά σου!... κι`εμείς τερλίκια τα λέμε....και πατούνια τα φοράω όλη μέρα και με ζεσταίνουν...Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ συνονόματη,που τα λέτε τερλίκια?πατούνια πρώτη φορά το ακούω,η γιαγια μου η τα έλεγε και μέστια.Είναι όντως πολύ ζεστά και πρακτικά.Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  7. Μπράβο κυρία Νέλι μου...Το ένα καλύτερο από το άλλο...και τα χρώματα ωραία..και αυτό για τα πόδια πολύ ωραία ιδέα... Φιλούθκια και καλό σαβ/κο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου, να είσαι καλά ,χρειάζονται όλα τώρα που κάνει κρύο.Φιλιά πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Νέλη μου χρυσοχέρα, Καλή χρονιά!! Πολύ όμορφα τα πλεκτά σου, τόσο για το λαιμό όσο και για τα ποδαράκια..Πάνω στην ώρα για τον κρύο καιρό!!Καλή συνέχεια, Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μας χρονιά με υγεία πάντα,σε ευχαριστώ πολύ,ετσι σωστά, ότι πρέπει για το κρύο.Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  9. Με αφησες αφωνη βρε Νελλακι μου...δεν ηξερα οτι εκτος απο τις μαγειρικες δημιουργιες καταπιανεσαι και με το πλεξιμο..Μπραβο σου,ειναι ολα πανεμορφα και ειδικα τα κασκολ με τα υπεροχα χρωματα...εγω θελω το ροζουλι πολυ μου αρεσε..χαχα!!!
    Γεια στα χερακια σου!!!
    Καλη σου μερα και καλο Σ/Κ να εχεις φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γωγούλα μου,ναί ναί είδες? καταπιάνομαι που και πού.Ειδικά αν έχει έξω και κρύο,μου αρέσει να καθομαι και να πλέκω.Το ροζουλί ε?ναι όμορφο έγινε.Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα κι από κοντά! Σε βρήκα από τη γνωστή κι αγαπημένη μας "Χαρά" και μου άρεσε πολύ ο συνδυασμός αρωμάτων και γεύσεων του "σπιτιού" σου!
    Κάθε φορά που βλέπω κασκολάκια και τερλικάκια χουχουλιάρικα, με πιάνει μια έντονη επιθυμία να μάθω να πλέκω. Πού θα πάει; Κάποτε θα το κάνω κι αυτό!
    Την καλημέρα μου και τις ευχές μου για ένα όμορφο Σ/Κ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την,σε ευχαριστώ και σένα και τη Χαρά που ήταν η αιτία να βρεθούμε.Αντε εύχομαι να είμαι η αιτία να αρχίσεις να πλέκεις θα σου αρέσει σίγουρα.Καλό βράδυ και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα.

      Διαγραφή
  11. για σου ρε φιλεναδα με τα ωραια σου πλεκτα χρυσοχερα μου εσυ τα παντα που βαζεις στις αναρτησεις σου ειναι ολα τελεια ενα μεγαλο μπραβο,σε φιλω με αγαπη,και σε ευχαριστω πολυ πουμε με συμπαραστεκεσαι σε καθε προβλημα μου κυριως αυτον τον καιρο που περασα καποιο προβλημα ξερεις εσυ ,ειναι συμαντικο για μενα να εχω φιλη σαν εσενα ,γιατι οπως λενε ο φιλος στην αναγκη φενεται,ενα μεγαλο ευχαριστω και παλι,και σου ευχομαι ενα καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εύχομαι να είσαι πάντα καλά και χαρούμενη,δυσκολίες όλοι μας αντιμετωπίζουμε.Οι φίλοι πάντα πρέπει να είναι κοντά στους φίλους.Εξάλλου όλοι μας χρειαζόμστε κάποια στιγμή χέρι βοήθειας και κάποιον έστω να μας πεί μια κουβέντα φιλική και να μας κάνει να νιωσουμε καλύτερα.Σε φιλώ γλυκά ,καλό μας βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νέλλη μου ,είναι " φάρμακο" όχι μόνο για τους δικούς μας ,αλλά και για μας τους ίδιους !
    Δεν ξέρω πλέξιμο ,απασχολώ τα χέρια με κάποια άλλη χειροτεχνία και μου κάνει καλό !
    Τα πλεχτά σου θα τα χαρούν ιδιαίτερα οι φίλοι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκιο Ολυμπία μου ,εμένα πολύ με χαλαρώνει το πλέξιμο,και μου αρέσει και που κάτι δημιουργώ ,και θα το πώ άλλη μια φορά σας θαυμάζω όλους εσάς που δημιούργειτε και μεταμορφώνετε πράγματα.Τα πλεχτά πήγαν όλα στην οικογένεια ,και όντως πολύ τα χαρηκαν.Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  14. και μαγείρεμα+πλέξιμο!!!Μα τι κορίτσι είσαι?Ταλαντούχα!!!Ολα μου άρεσαν,αγαπώ τα πλεκτά και ιδικά τα χειροποίητα Νελλη....μπράβο και πάλι μπράβο!!!!
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί είδες? κορίτσι για σπίτι χαχαχαχα ,οχι και τοσο κοριτσι βέβαια χαχχαχα,νάσαι καλά με έκανες και γέλασα,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,και μένα με ενθουσιάζει ότι έχω δει και έχεις φτιάξει,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  15. Χαίρομαι πολύ να βλέπω, έστω και λόγω κρύου, τον κόσμο να καταπιάνεται με τα νήματα! Μου άρεσε ο τρόπος που συνδιάζεις το πλέξιμο με βελόνες και τελείωμα με βελονάκι, όμορφα τα χρώματα και ζεστά τα ποδαράκια!
    Καλή συνέχεια και με σκουφάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι μόνο λόγω κρύου ,μου αρέσει και ιδιαίτερα το πλέξιμο,με κάνει να χαλαρώνω.Ναί θα φτιάξω και σκουφάκια ,μου αρέσουν πολυ.ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,καλό βράδυ.;-))))))

      Διαγραφή
  16. ΟΚ!Respect!!!!Νοικοκυρά σε όλα σου!Καλοφόρετα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........