Παρασκευή, 14 Σεπτεμβρίου 2012

Παπρικάσι

 1 κιλό πιπεριές για  γέμισμα,2 ντομάτες ώριμες μεγάλες,400 γραμμάρια φέτα,1 ποτηράκι του κρασιού ελαιόλαδο,ρίγανη και αλάτι,1 καυτερή πιπεριά η μπούκοβο.
 Πλένετε και καθαρίζετε από τους σπόρους τις πιπεριές τις κόβετε σε ροδέλες και τις βάζετε σε ένα τηγάνι να τηγανίζονται.
 Κόβετε τις ντομάτες φέτες αρκετά χοντρές και τις αλατίζετε ελαφρά.
 Τις βάζετε κι αυτές να τηγανιστούν.Αφήνετε την κάθε φέτα να τηγανιστεί καλά  και μετά τη γυρίζετε προσεκτικά για να μη διαλυθεί.
 Οι πιπεριές πρέπει και αυτές να πάρουν χρώμα μέσα στο τηγάνι,σ αυτές δε ρίχνουμε αλάτι γιατί θα μπει η φέτα.
Τη ρίχνουμε λοιπόν τρίβοντας την με το χέρι σε αρκετά μεγάλα κομμάτια.Την αφήνουμε στη φωτιά πολύ λίγο γιατί λιώνει αμέσως.Κατεβάζουμε το τηγάνι από τη φωτιά και σερβίρουμε ζεστό μαζί με τις τηγανητές ντομάτες και τηγανητές πατάτες.                     Είναι ουζομεζές αλλά εμείς το τρώμε και μια χαρά για κύριο πιάτο.                                          
Τη συνταγή την έμαθα από την πεθερά μου αλλά αυτή την έφτιαχνε με μυζήθρα και χωρίς την τηγανητή ντομάτα ,εγώ την έχω αλλάξει λίγο.                                       ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!

30 σχόλια:

  1. Τέλειο φαγητό φαίνεται Νέλη, θα το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ρένα,εμας μας αρέσει πολύ με πολύ απλά υλικά και χωρίς ιδιαίτερο κόπο.Δοκιμασέ το.Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  2. Το όνομα του φαγητού δεν το είχα ακούσει ξανά, ωστόσο είναι ένα φαγητό νόστιμο καλοκαιρινό και εύκολο(βέβαια την καυτερή θα την παραλείψω).
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη μου να το φτιάξεις χωρίς την πιπεριά εξάλλου κι αυτή δικια μου παρέμβαση ήταν αν δεν τρώτε τα καυτερά μη βάλεις μέσα.Καλή σου μέρα και καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  3. Πράγματι ουζομεζές!!Πολύ ωραία συνταγή!Καί εγώ πρωτη φορά τήν βλέπω!!Καλό Σ/Κ εύχομαι!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καταπληκτικό με ουζάκι αυτό πικάντικο και με πολύ καλό δέσιμο στις γευσεις,νάσαι καλά ,καλο Σαββατοκύριακο ,φιλάκια.

      Διαγραφή
  4. Χρυσούλα μου τι ωραία συνταγή, δεν την ήξερα! Θα την φτιάξω οπωσδήποτε! Φιλιά πολλά καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ερη μου πανεύκολη και νόστιμη,φτιάξτην ,σ ευχαριστώ που τη δημοσίευσες και στη σελίδα Cooking Mates!Φίλιά πολλά και καλά να περνας.

      Διαγραφή
  5. δεν το ηξερα το παπρικάσι! τι ωραία που τα παρουσιάζεις με κάθε λεπτομέρεια!και ο πιο άσχετος μπορεί να μάθει ,μπράβο!!!!
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι μάλλον διαδεδομένο το φαγητό αυτό,σ ευχαριστω για τα καλα σου λόγια, ναι με τις φωτογραφίες μπορείς πιο εύκολα να φτιάξεις κατι βλέπωντας το αποτυπώνεις πιο καλά.Καλη σου μέρα.

      Διαγραφή
  6. Περασα να σου ευχηθω ενα ομορφο και καλο φθινοπωρο,γεματο υγεια και πολλες δημιουργιες!πολλα φιλιιααα (εξειρετικο μου φαινεται το παπρικασι!!!θα το δοκιμασω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά εκανες Μυσιρλού μου ,καλό φθινόπωρο λοιπόν και να περάσουμε όλες καλά και δημιουργικά,δοκιμάσε το είναι εύκολο και νόστιμο.

      Διαγραφή
  7. λοιπον δεν θα με πιστεψεις αλλα μου εμειναν δυο πιπεριες και ενα κομματι φετα και εψαχνα τετοια ωρα το πρωι 06.10, για ιδεα. η πεθερα σου απο που ειναι στην καταγωγη? εννοω το ονομα παπρικασι απο πια περιοχη προερχεται? εαν το πετυχω θα το ανεβασω στο μπλογκ και θα μου αρεσε να αναφερω την περιοχη του.
    καλη σου μερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Ειρήνη ,να που βρήκες τι θα κάνεις τελικά ελπίζω ότι θα σου αρέσει ,και θα το πετύχεις σίγουρα,είναι πολύ εύκολο σαν φαγητο. Η πεθερά μου είναι Θρακιώτισα και μόλς πρίν λίγο τη ρώτησα απο πού το έχει μάθει και μου είπε το φτιάχναμε εδω οι γειτονισες και απο εδώ το ξέρω.Καλή επιτυχία σου εύχομαι που την έχεις σιγουρη δηλαδη,και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Ειρήνη μου που μου ζήτησες στοιχεία και σκεφτηκες να το βάλεις στο μπλόγκ σου.

      Διαγραφή
  9. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΠΙΑΤΟ !!!!ΤΕΛΕΙΟΣ ΜΕΖΕΣ ΓΙΑ ΟΥΖΑΚΙ!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/Κ NELI ΜΟΥ!!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,είναι όντως πολύ νόστιμο και εύκολο,καλό Σαββατο κύριακο και σε σένα.

      Διαγραφή
  10. Neli μου πολύ μου αρέσουν οι συνταγές σου! Το παπρικάσι φαίνεται πολύ νόστιμο-θα τυπώσω τη συνταγή της μητέρας μου να τη δοκιμάσουμε μαζί(γιατί εγώ μόνη μου δεν τα πάω και πολύ καλά με τη μαγειρική χεχχε).Να έχεις ένα όμορφο σαββατοκύριακο!Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Βασιλικούλα μου,για τα καλά σου λόγια,ναι είναι εύκολο πες της μαμας να το φτιάξει.Αλλά κι εσύ μπορείς τόσο απλό που είναι θα χαρώ να είναι το πρώτο φαγητό που θα μαγειρέψεις πολλά φιλια σε σένα και στον Greco.

      Διαγραφή
  11. Φοβερό μεζεδάκι Νέλλη μου, ο συνδυασμός όλων των υλικών το κάνει ιδανικό για ουζάκι ή τσιπουράκι!
    Η δική σου πινελιά το κάνει ακόμα πιο νόστιμο!
    Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι είναι πολύ ωραίος ουζομεζές αλλά εμάς μας αρέσει να το τρώμε και σαν κύριο πιάτο ,απλό και νόστιμο,φιλακια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  12. Μμμμ! ΜΟυ φαίνεται πολύ νόστιμο! Θα το φτιάξω για μεζεδάκι κάποια στιγμή μιας και τα βλαστάρια μου δεν τρώνε πιπεριές! Για αύριο σκεφτομαι να φτιάξω την μακαρονόπιττα. Αυτό βέβαια προυποθέτει πως η μαμά θα έχει διάθεση να φτιάξει τα φύλλα. Εγώ δεν τρώω πια μακαρόνια αλλά θα την περιποιηθούν οι υπόλοιποι!
    Καλό βράδυ! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιάξεις όταν έχετε παρεούλα για ούζο,αντε την περίμενω τη μακαρονοπιτα ,εγώ φυλλο ανοίγω θα τη φτιάξω οπωσδήποτε,καλό σου βράδυ και φιλια πολλά.

      Διαγραφή
  13. σε περιμενω στο μπλογκ μου να τα λεμε και να καουω την γνωμη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασα ήδη ,ωραίο το μπλόγκ σου ελπίζω να τα λέμε καλό μας Φθινόπωρο.

      Διαγραφή
  14. καλως ηρθες στην παρεα μου να σαι καλα που ηρθες αλλα και απο εδω πηρα μερικες μυρωδιες μιας και δεν μπορω να φαω. να σαι καλα μαγειρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωπ τι εγινε και δεν μπρεις να φας? Δίαιτα? Ε η πιο καλή ειναι να τρως λίγο και απο όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φαίνεται πολύ νόστιμος μεζές!!!Η συνταγή αντιγράφτηκε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τη φτιάξεις πέρνα σε παρακαλώ να διαβάσω εντυπώσεις.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........